piątek, 28 marca 2008

Australia - internet ponad telewizją


Nielsen Online opublikował raport na temat konsumpcji mediów w Australii. Po raz pierwszy czas spędzony przez Austarlijczyków online był większy niż czas spędzany na oglądaniu telewizji.
W 2006 roku statystyczny Australijczyk spędzał 13.8 godziny tygodniowo na oglądaniu telewizji, a 12.5 godziny w Internecie, w 2005 roku odpowiednio 13.2h i 8.9h.

Z innych ciekawostek, mężczyźni spędzają 2.5 godziny więcej online i 1.5 godziny więcej oglądając telewizję niż kobiety. Zaś kobiety spędzają więcej o godzinę tygodniowo czytając i 1.6 godziny słuchając radia online.


Penetracja internetu w społeczeństwie australijskim wynosi 80% i osiągnęła poziom nasycenia (przyrost tylko o 1% w ostatnim roku), średnia dla Świata to 20%.
Dostęp szerokopasmowy posiada 84% gospodarstw domowych (wzrost o 10 punktów procentowych w ostatnim roku i 30 w ostatnich 2 latach). 92% użytkowników ma internet w domu. 34% korzysta z internetu w pracy.

dodajdo.com

Brak komentarzy: