środa, 16 kwietnia 2008

mBank na śmieciarkach


Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe?


Ruszyła niecodzienna akcja ambientowa mBanku. To pierwsza tego typu kampania instytucji finansowej - zaskakująca, z użyciem nietypowych „mediów", posługująca się hasłami zmuszającymi odbiorców do zastanowienia się nad finansami osobistymi i opłatami za usługi bankowe.

Kampania potrwa od 15 kwietnia do połowy maja. Celem niestandardowej komunikacji oszczędności wynikających z korzystania z usług mBanku, jest umacnianie wizerunku banku bez większości opłat i prowizji oraz wzrost akwizycji Klientów.

Przez pierwsze dwa tygodnie kampanii, w 7 największych miastach Polski (Warszawa, Kraków, Łódź, Wrocław, Poznań, Katowice i Trójmiasto) zobaczyć będzie można śmieciarki z hasłem: Ile pieniędzy wyrzucasz na opłaty bankowe? Policz i wybierz mBank. Akcja obejmie także 20 wybranych centrów handlowych, gdzie na koszach na śmieci, przez miesiąc widoczne będą tabliczki plexi z tym samym hasłem.

Kolejnym nietypowym miejscem, gdzie będzie się można zetknąć z kampanią mBanku będzie 25 największych klubów fitness (m.in. sieć „Gymnasion") oraz 15 basenów, gdzie przez miesiąc znajdować się będą naklejki na szafkach w szatni, lustrach w WC oraz pod prysznicami z hasłami, takimi, jak:

- Pieniądze uciekają jak woda, gdy płacisz za swoje konto i przelewy! - lustra nad umywalkami, kabiny prysznicowe, etc.
- Ile wejść na basen miałbyś gratis, gdybyś nie płacił za konto i przelewy? - na szafkach szatni na basenie

mBank będzie również obecny na 20 uczelniach w 7 największych miastach Polski. Naklejki z hasłami: Ile batoników miał byś GRATIS, gdybyś nie płacił za konto i przelewy? lub Ile takich napojów miałbyś GRATIS, gdybyś nie płacił za konto i przelewy?; znajdą się na podłodze przed automatami ze słodyczami i napojami.

Ponadto kampania obejmie kina z sieci MultiKino i Silver Screen, gdzie hasła reklamowe znajdą się na koszach na śmieci oraz, w postaci naklejek, na lustrach w toaletach.

Uzupełnieniem kampanii ambientowej będą bannery w serwisie internetowym mBanku oraz megaboardy zlokalizowane przy niektórych Centrach Finansowych.

Po raz kolejny mBank prezentuje przewagę swojej oferty w nietypowy, oryginalny sposób. Podobnie, jak we wcześniejszej kampanii ‘Nie musisz wierzyć reklamie', nie obiecujemy Klientom nierealnych zysków, a skłaniamy ich do zastanowienia i racjonalnego wyboru oferty finansowej - mówi Piotra Jakubowski z Wydziału Komunikacji i Zarządzania Marką mBanku.

Koncepcję kreatywną i projekty do kampanii przygotowała agencja Czteryczwarte, media zakupił dom mediowy Vizeum, a od strony realizacyjnej kampanię prowadzi Fabryka Pomysłów.

Wyróżnikami eKONTA w mBanku są:

- bezpłatne otwarcie i prowadzenie rachunku,
- brak opłat za przelewy wewnętrzne i zewnętrzne przez Internet
- bezpłatna karta Visa Electron umożliwiająca zakupy przez Internet,
- bezpłatny dostęp do prawie 2500 bankomatów w kraju Sieci Euronet, BZ WBK, Cash4You i eCard,
- brak prowizji za wypłatę gotówki za granicą.

mBank nie stawia żadnych dodatkowych warunków, ograniczeń i nie wymaga regularnych wpłat czy operacji na rachunku i karcie.

mBank, lider bankowości internetowej, od ponad 7 lat zapewnia maksimum korzyści i wygodę w finansach osobistych poprzez produkty i usługi dostępne w zasięgu ręki, w każdym czasie, z dowolnego miejsca na świecie. Z rachunków w mBanku korzysta już przeszło 1,7 mln Klientów.

dodajdo.com

2 komentarze:

Anonimowy pisze...

Nie jest prawda, ze "mBank nie stawia żadnych dodatkowych warunków, ograniczeń i nie wymaga regularnych wpłat czy operacji na rachunku i karcie."

otoz zapis w regulaminie prowadzenia konta w mbanku wyraznie mowi o tym, iz (jesli pamiec mnie nie myli):

1. w przeciagu 60 dni od otwarcia rachunku musi nastapic pierwsza wplata, mbank zastrzega sobie w innym wpadku wypowiedziec umowe,
2. w wypadku gdy na koncie bedzie nikla aktywnosc / bedzie wystepowala wylacznie kapitalizacja odsetek, mbank ma prawo wypowiedziec umowe.

Anonimowy pisze...

ekonto darmowe jak najbardziej, ale również pozbawione oprocentowania, więc nie zarabia. Rozwiązanie to założyc od razu subkonto Emax, które jest oprocentowane na jakieś 5%, tylko karta juz nie jest darmowa.