poniedziałek, 7 kwietnia 2008

Raport - Jak korzysta się z wyszukiwarek w USA



W grudniu 2007 roku iProspect z JupiterResearch przeprowadziło badanie odnośnie zachowania użytkowników wyszukiwarek. Celem było lepsze zrozumienie zachowań użytkowników przy różnych kryteriach wyszukiwania w 3 największych wyszukiwarkach na rynku amerykańskim: Google, Yahoo i MSN.

Zauważono m.in.:

• 68% użytkowników klika w wyniki wyszukiwania na pierwszej stronie (62% w 2006 i 60% w 2004 roku)

• Tylko 8% użytkowników wyszukiwarek przegląda więcej niż 3 strony z wynikami wyszukiwania

• 49% użytkowników ponawia wyszukiwanie, gdy nie znajduje informacji na pierwszej stronie (40% w 2006 i 42% w 2004 roku)

• 37% użytkowników kojarzy wysokie miejsce w wynikach wyszukiwania z wiodącą pozycją rynkową danej firmy (35% w 2006 i 33% w 2024 roku)

dodajdo.com

Brak komentarzy: