środa, 2 kwietnia 2008

Wydatki reklamowe - prognozy


ZenithOptimedia przedstawił prognozy dotyczące wydatków reklamowych.

Główne wnioski:

- wydatki w internecie prześcigną wydatki w radiu w 2008 roku, rok wcześniej niż zakładała to prognoza z grudnia 2007
- internet będzie rósł 6 razy szybciej niż tradycyjne media w latach 2006 i 2009 i zwiększy swój udział w rynku reklamowym z 5.8% do 8.7%
- najszybciej rosną rynki na Środkowym Wschodzie i Centralnei i Wschodniej Europie
- powyższe regiony będą rosnąć dwucyfrowo, rekompensując słabe wzrosty w Północnej Ameryce
- wydatki na reklamę wzrosły o 5.2% w 2007 roku
- olimpiada, wybory prezydenckie w USA i piłka nożna podniosą wzrost do 6.2% w 2008

dodajdo.com

Brak komentarzy: