wtorek, 20 maja 2008

Kupowanie muzyki, telefonu, mieszkania


Nowe badanie Pew Internet & American Life Project dotyczy procesu podejmowania decyzji w sprawie zakupu muzyki, zakupu telefonu komórkowego, wynajęcia lub kupna mieszkania.

I tak m.in.:

Ci, którzy kupowali muzykę w zeszłym roku

• 83% czerpało informacje na tema tmuzyki z radia, telewizji lub kina
• 64% czerpało informacje od rodziny, znajomych, współpracowników
• 56% czerpało informacje z różnych narzędzi on-line’ owych – stron wykonawców lub streamingowych nagran demo.

Ci którzy kupili w zeszłym roku telefon

• 59% prosiło experta lub sprzedawcę o pomoc
• 46% odwiedziło jeden lub więcej sklepów.
• 39% skorzystało z internetu

Ci, którzy kupili lub wynajęli mieszkanie

• 49% użyło internetu
• 49% szukało ogłoszeń w prasie

dodajdo.com

Brak komentarzy: