poniedziałek, 9 czerwca 2008

Interact Berlin 2008



Interact Berlin 2008 to drugie spotkanie branży internetowej – kilkuset specjalistów z 20 krajów spotyka się w celu posłuchania i porozmawiania o trendach i innowacjach w reklamie online. Specjaliści to przedstawiciele agencji interaktywnych, firm badawczych, witryn interentowych, wydawców prasy, banków itp.

W tym roku kongres odbywał się pod hasłem Connecting European E-Marketing.

Prezentacje przedstawili Jaap Favier (Forrester Research), Jay Stevens (MySpace), Randall Rothenberg (IAB USA), Andreas Wiele (Alex Springer), Norm Johnston (MindShare) i Michael Lambert (P&G). Wszyscy poruszali kwestie reklamy online – m.in. trendów w reklamie, zachowań użytkowników, współpracy z agencjami kreatywnymi, łączenia w kampaniach internetu z telewizją i prasą, angażowania użytkowników do promocji marek, social marketingu, blogów, marketingu szeptanego i wirusowego.

dodajdo.com

Brak komentarzy: