piątek, 26 września 2008

Raport z Badania Obsługi Klienta Online


Polskie Badania Internetu, InteliWISE i IAB zaprezentowały raport z pierwszego, przeprowadzonego w Polsce, Badania Jakości Obsługi Klienta w Internecie.
Wnioski wynikające z przeprowadzonego badania zmuszają do myślenia. Widać, jak bardzo newralgicznym punktem wpływajacym na wizerunek i lojalność Klienta jest obsługa internetowa.

Najważniejsze wyniki liczbowe:

- 89% Klientów niezadowolonych z obsługi sprawdzi ofertę konkurencji
- 65% źle obsłużonych Klientów myśli o odwecie, a 20% życzy firmie bankructwa
- 25% Klientów twierdzi, ze nie udało się w ogóle nawiązać kontaktu z obsługą klienta

Raport jest dostępny tu.

O Badaniu :
Celem badania było zbadanie różnych aspektów jakości obsługi klienta w Internecie. Badanie przeprowadzono w postaci ankiety online na losowo wybranych użytkownikach portali: wp.pl, onet.pl, interia.pl, Gazeta.pl. W okresie 20-26 sierpnia 2008 roku, zrealizowano 1038 pełnych wywiadów. W celu zapewnienia reprezentatywności danych, wykorzystano wage analityczna dla płci i wieku (wg danych SMG/KRC NetTrack za okres V-VII’08). Autorzy raportu: IAB, PBI i InteliWISE, Warszawa, Wrzesień 2008

dodajdo.com

Brak komentarzy: