czwartek, 5 lutego 2009

Tuba 05


2 lutego w warszawskim Multikinie odbyła się Tuba nr 5. Piąta edycja, zorganizowana przez Mediafun oraz agencję Artegence, poświęcona była działaniom promocyjnym, reklamowym prowadzonym przez banki i instytucje finansowe.

Poruszane tematy:

• czy instytucje finansowe są marketingowo odważne i kreatywne (w dobie panowanie wielkiego „K” idealnie aktualne), o tym opowiadał Michał Macierzyński (Bankier.pl, PR news);

• jak wyglądał w szczegółach plan wprowadzenia na rynek nowego banku, czyli Alior Bank w prezentacji Tomasza Adamczyka oraz Łukasza Penszko;

• czy Marek Kondrat i pomarańczowy lew to starzy dobrzy przyjaciele? Case study ING Bank - Roman Jędrkowiak (dyrektor pionu marketingu ING Bank)

• czy to fajnie mieć Johna Cleesa w reklamie swojego banku? – Jędrzej Marciniak (dyrektor zarządzania marką BZ WBK)

dodajdo.com

1 komentarz:

Blogger pisze...

Quantum Binary Signals

Get professional trading signals sent to your mobile phone every day.

Start following our trades NOW and earn up to 270% daily.