poniedziałek, 1 czerwca 2009

Rewolucja w komunikacji XI edycja



28 maja odbyło się XI seminarium z cyklu „Rewolucja w komunikacji”. Temat ostatniego spotkania to: Marketing bezpośredni na nowe czasy - skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem.

Projekt seminariów „Rewolucja w komunikacji” realizowany jest przez portal Gazeta.pl i Fundację InternetPR.pl od 2006 roku. Jego głównym celem jest obserwacja, analiza i upowszechnianie pozytywnych zmian zachodzących w komunikacji społecznej, a związanych z internetem. Częścią projektu są seminaria poświęcone najważniejszym trendom, technikom i narzędziom nowoczesnej komunikacji, na które serdecznie zapraszamy wszystkich chętnych. W ostatnich latach spotkania gromadziły przeszło setkę słuchaczy - specjalistów z branży marketingowej i PR, dziennikarzy i znanych blogerów.

Tematyka majowego spotkania została poświęcona marketingowi bezpośredniemu.
Marketing bezpośredni (nazywany też ostatnio marketingiem zintegrowanym) jest obecnie najbardziej dynamicznie rozwijającą się dziedziną szeroko rozumianej komunikacji marketingowej.
Marketing bezpośredni jest rozumiany jako interaktywne, bezpośrednie i personalizowane działania marketingowe. Działania te wykorzystują techniki, których nadrzędną cechą jest mierzalność reakcji oraz tworzenie personalnej więzi z klientem (lojalność konsumenta).


Do podstawowych technik marketingu bezpośredniego zaliczamy:


1. Przesyłka bezpośrednia (B2B oraz B2C)

2. Promocje sprzedaży

3. Telemarketing

4. Marketing mobilny (np. SMS-y i MMS-y)

5. Marketing internetowy (w tym m.in.: strony www.; SEM - marketing w wyszukiwarkach; e-mailingi; newslettery, marketing wirusowy)

6. Direct Response Advertising (np. kanały TV służące bezpośredniemu nabyciu produktu lub usługi)

W trakcie seminarium przedstawiliśmy i omówilismy najważniejsze trendy i zagadnienia związane z powyższym tematem.

W seminarium udział wzięli:

• Xawery Konarski, Kancelaria Traple-Konarski - Dane osobowe internautów – jak je przetwarzać zgodnie z prawem

• Krzysztof Dębowski, SARE - 8 gorących trendów w e-mail marketingu

• Maciej Woźniak, SearchLab - Słowa, które zmieniają się w klientów

• Patrycja Kunkel, Agora - Bezpośrednio do użytkownika - wykorzystanie newsletterów jako narzędzia direct marketingowego

• Katarzyna Domańska, Think Open - Permission marketing, czyli jak relacje rodzą transakcje

• Borys Wróbel, Mobijoy - Mobile – marketing bardzo bezpośredni

• Michał Białek, Wykop.pl - Nowe możliwości w dobie Web 2.0

dodajdo.com

2 komentarze:

Blogger pisze...

Quantum Binary Signals

Get professional trading signals sent to your cell phone every day.

Start following our trades right now and earn up to 270% daily.

Blogger pisze...

Considering to join more affiliate networks?
Visit my affiliate directory to look at the ultimate list of affiliate networks.