wtorek, 14 lipca 2009

Trendy wydajności CPA w sieci partnerskiej Google


Sieć partnerska Google to największa globalna sieć reklamowa, dociera do ponad 80% użytkowników internetu na całym świecie. Każdego dnia w setkach tysięcy witryn sieci partnerskiej odnotowuje się sześć miliardów wyświetleń reklam. Tysiące reklamodawców AdWords umieszcza reklamy w sieci partnerskiej, uzupełniając w ten sposób swoje kampanie marketingowe w sieci wyszukiwania Google.com i pozostałej części sieci wyszukiwania Google.

Jaka jest wydajność reklam w sieci partnerskiej? W ostatnim czasie Google przeprowadził analizy konwersji, kosztów oraz kosztów pozyskania (CPA) w sieci partnerskiej i porównaliśmy je z parametrami wydajności tysięcy kont i wielu regionów geograficznych w sieci wyszukiwania.

Niniejszy raport zawiera dane pochodzące z tej analizy. A oto wnioski:

1. Reklamy w sieci partnerskiej Google mogą być skutecznym sposobem osiągnięcia dodatkowych konwersji, poza tymi uzyskanymi w sieci wyszukiwania.

- Średnio w połączeniu z siecią wyszukiwania reklamodawca osiąga CPA w sieci partnerskiej na poziomie ok. 2% CPA w sieci wyszukiwania.

- Średnio sieć partnerska przynosi reklamodawcy około 20% wszystkich konwersji.

2. Wskaźniki konwersji są wyższe dla reklamodawców, którzy korzystali z jednej z następujących opcji zarządzania kampaniami AdWords: Optymalizatora konwersji lub wykluczania witryn.

dodajdo.com

2 komentarze:

Blogger pisze...

Quantum Binary Signals

Professional trading signals delivered to your cell phone every day.

Follow our trades NOW & make up to 270% per day.

Blogger pisze...

Considering to join more affiliate networks?
Visit my affiliate directory to take a look at the ultimate list of affiliate networks.