czwartek, 2 lipca 2009

SEMcamp #3



24 czerwca odbył się SEMcamp #3.
Agenda:

1. Mariusz Gąsiewski (Marketing w Internecie)
Jak stworzyć efektywną stronę docelową reklamy?

Co warto brać pod uwagę przy wyborze i tworzeniu strony docelowej reklamy? Które elementy strony docelowej mają największe znaczenie dla konwersji? Przykłady ciekawych zastosować stron docelowych.

2. Mateusz Ostachowski (Kompan.pl)
Nowe możliwości reklamy Video AdWords

Praktyczne aspekty prowadzenia kampanii Video AdWords. Analiza poszczególnych współczynników kampanii i właściwa ocena skuteczności tej formy reklamy. Autor podczas prezentacji omówi znaczenie nowych współczynników – współczynnik kursora myszy ‘mouseover rate’ i współczynnik interakcji ‘interaction rate’.

3. Cezary Lech (MaxRoy.com)
Zrozumieć Page Rank – czyli algorytm Google od podstaw

Czym jest PageRank, jakie naprawdę ma znaczenie w wynikach organicznych Google? W swojej prezentacji Cezary będzie się starał wyjaśnić zawiłości algorytmu związanego z PageRankiem, nieporozumienia oraz mity, które często się pojawiają w kontekście Page Ranku.
Sposoby budowania rankingu przez wyszukwiarkę Google, rola Page Ranku w sortowaniu wyników, zasady linkowania wewnętrznego i aktualne możliwości kierowania przepływem Page Rank w obrębie naszej strony.

dodajdo.com

2 komentarze:

Blogger pisze...

Looking to join more affiliate programs?
Visit our affiliate directory to take a look at the ultimate list of affiliate networks.

Blogger pisze...

Quantum Binary Signals

Get professional trading signals delivered to your cell phone every day.

Start following our trades NOW & gain up to 270% per day.