czwartek, 13 sierpnia 2009

Mikroblogi w instytucjach finansowych


Ameryka żyje mikroblogami, a Twitter robi zawrotną karierę na całym świecie. Pojawiają się prognozy, że to kolejna rewolucja, która radykalnie odmieni świat mediów i PR. Już teraz setki tysięcy odbiorców czekają na nowe wpisy pojawiające się w mikroblogach największych sław Ameryki. Kolejne firmy wchodzą w ten kanał komunikacji. Wiele z nich to największe instytucje finansowe. W jakim celu to robią? Czy to w ogóle może się to przyjąć w Polsce? Czy rodzime instytucje finansowe powinny się zainteresować tym sposobem komunikacji?

Na te i wiele innych pytań próbowano odpowiedzieć 12 sierpnia w Warszawie, w czasie wakacyjnego warsztatu w ramach projektu Finansowego PoRobocie, organizowanego przez Bankier.pl i Forum Komunikacji Finansowej.

Prezentacje:

Mikroblogi w mediach - chwilowa moda czy przełomowa technika w komunikacji, Sebastian Bykowski, Press-Service Monitoring Mediów

Propedeutyka mikroblogingu, Marcin Jagodziński, twórca Blip.pl

Wykorzystanie mikroblogingu w marketingu, Rafał Agnieszczak, twórca Spinacz.pl

Po co mi Blip, czyli pierwsza firma finansowa w Polsce na Blipie, Marcin Krasoń, Structus.pl, Open Finance

Mikroblog w komunikacji banku (case study), Gosia Kowalska i Tomek Lipiński, mBank

Najpierw pomyśl, potem blipuj - czyli strategia dla 160 znaków - Eurorscg dla Fortis, Waldemar Leszczyński, Fortis Bank Polska SA i Maciej Makuszewski, Euro RSCG Sensors

dodajdo.com

2 komentarze:

Blogger pisze...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Professional trading signals delivered to your cell phone every day.

Follow our trades NOW and gain up to 270% daily.

Blogger pisze...

Do you need free Twitter Followers?
Did you know you can get them ON AUTOPILOT AND TOTALLY FOR FREE by getting an account on Like 4 Like?