środa, 16 września 2009

Co działa w polskim e-commerce - raport z badania


Biznes 2.0 przy współpracy z Contium, Divante oraz Instytutem Badania Rynku i Opinii Społecznej IMAS International przeprowadziło badanie, którego celem było zdobycie wiedzy na temat tego, jakie są faktycznie najważniejsze czynniki sukcesu i porażki biznesu internetowego. Dostępne na rynku opracowania nie dostarczają zazwyczaj praktycznej wiedzy, niezbędnej do prowadzenia rentownego biznesu.

Raport jest próbą odpowiedzi na wiele pytań, m.in. czy podobne metody promocji działają w małych i dużych sklepach? Czy wykorzystują do swoich celów mikroblogi lub serwisy społecznościowe? Czy sklepy oferujące towar z różnych branży napotykają na te same wyzwania w swojej działalności? Jakie znaczenie dla efektywnej sprzedaży ma posiadanie własnego magazynu i sklepu offline? Uzyskane odpowiedzi dają przegląd rozwiązań, które sprawdzają się w polskich sklepach internetowych.

Raport z badania dostępny jest tutaj (po rejestracji).

dodajdo.com

Brak komentarzy: