środa, 7 października 2009

Powiązania social media z SEM



GroupM Search i comScore opublikowały wyniki badania dotyczące powiązań social media z marketingiem w wyszukiwarkach - The Influenced: Social Media, Search and the Interplay of Consideration and Consumption.

I tak np.:

- klienci, którzy zetknęli się z reklamą w sieciach społecznościowych i dzięki SEM 2.8 raza częściej szukają informacji o danej marce

- reklama zarówno w wyszukiwarkach jak i w sieciach powodowała wzrost CTR-ów kampanii SEM o 50%!

- klienci którzy zetknęli się z reklamą danej marki w sieciach społecznościowych zdecydowanie częściej klikali w reklamy prezentowane w wyszukiwarkach

- przy wynikach organicznych użytkownicy, którzy zetknęli się z marką w sieciach, z prawdopodobieństwem 2.4 razy większym klikną w linki dotyczącej danej marki

dodajdo.com

2 komentarze:

Blogger pisze...

Ever wanted to get free YouTube Views?
Did you know that you can get these AUTOMATICALLY AND ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

Blogger pisze...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Professional trading signals sent to your mobile phone every day.

Follow our signals today & make up to 270% per day.