czwartek, 8 października 2009

Badanie social media - Tribalization of Business





Deloitte LLP’s Technology oraz Media & Telecommunications (TMT) opublikowały wyniki badania dotyczące wykorzystywania przez firmy sieci społecznościowych - 2009 Tribalization of Business Study.

I tak np. cele jakie sobie firmy stawiają w kierunku zbudowania społeczności to:

- spowodować, aby ludzie chcieli się przyłączyć (24%)
- spowodować, aby ludzie byli zaangażowani(30%)
- spowodować, aby ludzie wracali (21%)

Cele jakie sobie firmy stawiają pod kątem społeczności online to:

- zwiększyć marketing szeptany (38%)
- zwiększyć lojalność klientów (34%)
- zwiększyć świadomość marki (30%)
- zwiększyć generowanie pomysłów (29%)
- polepszyć jakość wsparcia dla klienta (23%)

dodajdo.com

2 komentarze:

Blogger pisze...

Are you looking for free Twitter Followers?
Did you know you can get them AUTOMATICALLY & ABSOLUTELY FOR FREE by registering on Like 4 Like?

Blogger pisze...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Get professional trading signals sent to your mobile phone every day.

Follow our signals right now & profit up to 270% per day.