poniedziałek, 16 listopada 2009

KrakSpot#6


22 październik odbyło się 6-te spotkanie z cyklu KrakSpot.

Pełna agenda:

1. Prezentacje w modelu Pecha Kucha

•“Twój serwis kluczem do pieniędzy, czyli co zrobić żeby wzbudzić zainteresowanie reklamodawcy” - Filip Kopij, Senior Interactive Media Planner/Buyer. DiGi Media Store. VIDEO.
Kilka słów w szybkiej prezentacji na temat atrakcyjności reklamowej serwisów internetowych.

•“Krakow Wide Web, czyli Kraków w Internecie” - Magdalena Sroka, Dyrektor Krakowskiego Biura Festiwalowego.
Przedstawiciel KBF opowiadał, jak promować miasto i wydarzenia miejskie w sieci (KBF prowadzi między innymi konto ^krakow na blipie). VIDEO.

2. Prezentacje pełnowymiarowe

•“Jak wykorzystać Facebook do budowania wartości marki na przykładzie akcji Danone »Podziel się posiłkiem«”- Marcin Piwowarczyk, Borys Skraba - Agencja Interaktywna Trendmaker. VIDEO.
Czyli o modelu w jakim była budowana strategia dotarcia z komunikatem do użytkownika i case study aplikacji “Podziel się posiłkiem” stworzonej na platformę Facebooka.

•“Projektowanie zorientowane na użytkownika - dobra teoria, jaka praktyka?”- Eryk Orłowski, Projektant Interakcji, offline.pl.
O prezentacji, w kilku punktach:
- cykl projektowy iso13407 w małych i dużych projektach
- ja i wilki, czyli jak nie walczyć z resztą świata
- czy musi być użytecznie, czyli dyżurny temat konferencji branżowych
- zwinne metodyki a UCD

•“Jak wygrywać konkursy startupów” - Marcin Grodzicki, Codility/UBIK BC, połączenie Skype z Londynu. VIDEO.
Marcin opowiadał o Seedcampie (którego Codility zostało zwycięzcą) oraz o samej aplikacji, która może przydać się wielu startupowcom

dodajdo.com

1 komentarz:

Blogger pisze...

Do you need free Twitter Re-tweets?
Did you know you can get these AUTOMATICALLY AND TOTALLY FREE by getting an account on Like 4 Like?