wtorek, 8 grudnia 2009

MediafunLAB - mikroblogi w marketingu i PR



16 października maciek Budzich z Mediafun zorganizował konferencję MediafunLAB dotycząća roli mikroblogów w marketingu i PR.

Plan konferencji wyglądał następująco:

1. Grzegorz Kiszluk (redaktor naczelny magazynu Brief) „Nowe media – świetne narzędzie, ale pamiętaj o marketingu!”;

2. Paweł Tkaczyk (właściciel agencji reklamowej MIDEA) „Reputacja w Sieci”;





3. Arvind Juneja (bloger, community manager Goldenline.pl) - „Dlaczego Twój produkt potrzebuje żywej społeczności. Na przykładzie firm Nike i Garmin”;

4. Andres Witterman (wiceprezes agencji LEWIS PR) – „Mikrobloging i jego wpływ na media i PR w Europie Zachodniej i USA“ (wykład w języku angielskim);

5. Mikołaj Gajewski (Redefine) – „Polska aktywność na Twitterze na podstawie twitt.pl”;

6. Łukasz Felsztukier (bloger, przedsiębiorca) – “Gdzie są pieniądze w mikroblogach?”;

7. Małgorzata Kowalska, Piotr Nejman (mBank) – #mbank #korpo #microblogging – czyli podsumowanie kilkumiesięcznej obecność firmy na mikroblogach;

8. Adam Zygadlewicz (NetGuru) – „FLAKER.PL - narzędzie nie tylko do firmowego lansu”;

dodajdo.com

2 komentarze:

Blogger pisze...

Are you looking for free Twitter Re-tweets?
Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

Blogger pisze...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Get professional trading signals delivered to your cell phone every day.

Start following our signals right now & gain up to 270% per day.