środa, 13 stycznia 2010

FacebookNow


Facebook rozpoczyna strategiczną współpracę reklamową z ARBOinteractive w Europie Środkowo – Wschodniej



Facebook wybrał Grupę ARBOinteractive na strategicznego partnera reklamowego w Europie Środkowo – Wschodniej. Kontrakt dotyczy sprzedaży i obsługi powierzchni reklamowej dla agencji i kluczowych klientów w Polsce i Czechach. W Polsce Facebook reprezentowany będzie przez sieć ARBOnetwork.

Europa Środkowo - Wschodnia stanowi dla nas niezwykle ważny rynek. Decyzja odnośnie wyboru Grupy ARBOinteractive podyktowana została faktem, iż jest to jeden z najsilniejszych podmiotów na polskim rynku reklamy internetowej. Poza tym ARBOinteractive posiada bogate doświadczenie także w obsłudze dużych międzynarodowych klientów, co gwarantuje nam wysokie standardy współpracy” – mówi Blake Chandlee, Vice Prezes i Dyrektor Komercyjny na Europę, Środkowy Wschód i Afrykę w Facebook.



Zadaniem ARBOinteractive jest nie tylko obsługa kluczowych klientów, lecz także promocja nowych angażujących użytkownika form reklamy, które są dostępne na serwisie Facebook. Podpisany kontrakt umożliwi Reklamodawcom z Europy Środkowo - Wschodniej prowadzenie w ramach strony bardziej zaawansowanych działań reklamowych. Facebook umożliwia premiową reklamę na stronie głównej, reklamę video, przeprowadzanie wśród użytkowników ankiet, zakładanie premiowych eventów i nie tylko.

Główna oferta Facebooka nie obejmuje klasycznej reklamy typu display, ale koncentruje się na reklamie angażującej odbiorców. Oznacza to konieczność całkowitej zmiany stosunku marketerów i wydawców do komunikacji reklamowej” – mówi Marcin Woźniak COO ARBOmedia A.G. „Podejście w pełni społecznościowe oznacza, iż to użytkownik zaprasza daną markę do rozmowy bądź decyduje się na przyjęcie jej zaproszenia. Z drugiej strony jednak narzędzia społecznościowe to właśnie dialog, czyli pełna interakcja, regularna informacja zwrotna i zaangażowanie emocjonalne odbiorcy” – dodaje.

Na serwisie Facebook dostępne pozostaną boksy reklamowe w postaci linków tekstowych i graficznych, które zarejestrowani użytkownicy samodzielnie tworzą i targetują. Wszelkie inne działania realizowane będą przez Grupę ARBOinteractive. Zastąpienie automatu zespołem specjalistów ma zagwarantować reklamodawcom najwyższy standard obsługi oraz szybką, fachową i dostępną na miejscu pomoc.

Property Total Unique Visitors (000 000)

1 Google Sites 844
2 Microsoft Sites 691
3 Yahoo! Sites 581
4 Facebook 340
5 Wikimedia Foundation 303
6 AOL 280
7 eBay 233
8 CBS Interactive 186
9 Amazon 183
10 Ask Network 174
Użytkownicy na świecie
Źródło: comScore World Metrix, czerwiec 2009

Facebook stanowi czwartą największą witrynę świata odwiedzaną miesięcznie przez ponad 340 mln internautów (ComScore Word Metrix, 2009.06). Co więcej popularność Facebooka rośnie niezwykle szybko. Na przestrzeni ostatniego roku serwis stał się liderem serwisów społecznościowych w większości europejskich krajów, odnotowując globalnie kilkukrotny wzrost oglądalności. Polska również znajduje się w czołówce krajów o najwyższej dynamice wzrostu liczby użytkowników serwisu Facebook. Ostatnie badanie Megapanel pokazuje, iż w październiku Facebook odwiedziło ponad 2,4 miliony użytkowników z Polski (Megapanel PBI/Gemius, 2009.10). Wynik ten umożliwił mu awans do czołówki polskich społeczności. Facebook to także najszybciej rosnąca platforma społecznościowa w Polsce – liczba jej polskich użytkowników wzrosła trzykrotnie na przestrzeni 2009 r., dzięki czemu Facebook wyprzedził pod względem oglądalności takie serwisy jak Grono.net czy Fotka.pl.

Facebook
Serwis powstał w lutym 2004. Jego misją jest danie ludziom możliwości dzielenia się, a przez to uczynienie świata bardziej otwartym i połączonym. Każdy może się zarejestrować się na Facebooku i rozpocząć interakcję z ludźmi , których zna. Facebook jest prywatną firmą z siedzibą główną w Palo Alto w Californii.

Grupa ARBOinteractive
ARBOinteractive jest holdingiem spółek działających w obszarze Internetu i nowych mediów ze szczególną specjalizacją na reklamę internetową. Firma posiada oddziały w Polsce, Czechach, Rumunii i Rosji. ARBOinteractive z sieciami reklamowymi w portfolio to jedyny podmiot na rynku reklamy online w Europie Środkowo – Wschodniej o tak wysokim zasięgu – miesięcznie docieramy do 66 milionów internautów w Europie.

Polski oddział ARBOinteractive obejmuje zrzeszającą blisko 600 serwisów sieć reklamy tematycznej ARBOnetwork, sieć wertykalną BizOn media, oferującą reklamę online skierowaną do grupy ‘biznes’, sieć internetowej reklamy video – V2Media, pierwszą w Polsce sieć reklamy behawioralnej – behavię, brokera SEM – LogicSearch, system reklamy intekstowej SmartContext oraz agencję interaktywną AdKing.

Panel dyskusyjny o realiach społecznego internetu w Polsce:


Program konferencji FacebookNow:

- Obraz współczesnych mediów społecznościowych w Polsce – Marcin Woźniak, COO ARBOmedia AG
- Przyszłość mediów społecznościowych w Polsce – Blake Chandlee, VP & Commercial Director, EMEA, Facebook
- Formaty reklamowe na Facebook (Mark Cowan, Emerging Markets EMEA, Facebook)
- Facebook – najciekawsze case study (Mark Cowan, Emerging Markets EMEA, Facebook)
- Dedykowane aplikacje promocyjne- LEDerzy ewolucji od Samsunga (case study) Grzegorz Berezowski – Strategy Director & Partner, 180heartbeats
- “Cele, nie marzenia” - cel zrealizowany przez X-Trade Brokers (case study) Rafał Neska – Marketing Manager, X-Trade Brokers Dom Maklerski S.A.
- Kumpel z przeszłości - 1944 Live (case study) Michał Berger – Creative Director, San Markos
- Tradycyjne Wigilijne Jajeczko, czyli Allegro na Święta (case study) Marcin Barciński - Strategy Director, Agencja Społem
- Czy na Facebooku są pieniądze? Najciekawsze przykłady aplikacji wspierających sprzedaż, Dawid Szczepaniak - Creative Director, Pride&Glory Interactive

Materiały z konferencji są do pobrania ze strony www.facebooknow.pl.

dodajdo.com

3 komentarze:

Blogger pisze...

There is a chance you are qualified for a complimentary $1,000 Amazon Gift Card.

Blogger pisze...

Do you need free Google+ Circles?
Did you know you can get them AUTOMATICALLY AND TOTALLY FOR FREE by using Like 4 Like?

Blogger pisze...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Professional trading signals sent to your mobile phone daily.

Start following our signals NOW and gain up to 270% per day.