czwartek, 30 grudnia 2010
czwartek, 23 grudnia 2010
Social media 2010
Jak polscy internauci korzystają z serwisów społecznościowych i czego oczekują od oficjalnych profili firm i marek na takich witrynach? Które strony oficjalne na Facebooku cieszą się największym zainteresowaniem internautów i co ma na to wpływ? Jakie wyniki finansowe osiągają wydawcy najpopularniejszych w Polsce serwisów społecznościowych? Na te i inne pytania odpowiada nowa publikacja Internet Standard pt. "Social Media 2010". Partnerem wydania raportu są Przelewy24, zaś partnerem branżowym serwis NK.
Raport Social Media 2010 [PDF].
czwartek, 9 grudnia 2010
EIAA European Media Landscape Report
EIAA opublikowała raport dotyczący konsumpcji mediów w 16 krajach europejskich.
EIAA European Media Landscape Report - Podsumowanie [PDF].
Czy 11% klientów banków ma z nimi kontakt przez sieci społecznościowe?
Z jakich sieci społecznościowych korzystasz?

Fiserv Consumer Insights opublikował raport z którego wynika, że 11% klientów amerykańskich banków ma z nimi kontakt w social media. Czy to jest realne? Wg Financial Brand nie.
Raport - Financial Institutions and Social Media [PDF].
środa, 8 grudnia 2010
World Internet Project Poland 2010
W dniu 8 listopada 2010 r. zaprezentowany został raport z polskiej edycji badań World Internet Project. Wyniki raportu dotyczą między innymi zróżnicowania postaw wobec internetu oraz korzystanie z internetu w kontekście konsumpcji innych mediów. Partnerami badania WIP w Polsce są Grupa TP oraz Agora. Dzięki uprzejmości TP możemy udostępnić Państwu polską wersję tego Raportu.
Raport - World Internet Project Poland 2010 [PDF].
Społeczeństwo informacyjne w Polsce
Społeczeństwo informacyjne w Polsce. Wyniki badań statystycznych z lat 2006-2010.
Wykorzystanie technologii informacyjno-telekomutacyjnych w przedsiębiorstwach, gospodarstwach domowych oraz przez członków tych gospodarstw w wieku od 16 do 74 lat. Analiza porównawcza wyników badań na tle krajów UE.
Raport - Społeczeństwo informacyjne w Polsce [PDF].