środa, 9 marca 2011

Social Media Manual



Interactive Research Center – pierwsza w Polsce firma zajmująca się badaniem postrzegania marki w mediach społecznościowych, analizy wirtualnych społeczności i szumu internetowego – opublikowała właśnie raport pt.: „Social Media Manual” pokazujący świat Social Media w kilku wymiarach.

Autorzy raportu, w tym zaproszeni do projektu goście, przedstawiają optymalne sposoby wykorzystania Social Media do realizacji celów marketingowych, podpowiadają na co zwracać uwagę i czego się spodziewać w najbliższych miesiącach w temacie rozwoju społeczności. Publikacja dedykowana jest działom komunikacji marketingowej firm, agencjom PR i interaktywnym oraz wszystkim, którzy planują lub już prowadzą działania z wykorzystaniem Social Media.

dodajdo.com

2 komentarze:

Blogger pisze...

Do you need free Google+ Circles?
Did you know you can get these ON AUTOPILOT & ABSOLUTELY FREE by using Like 4 Like?

Blogger pisze...

QUANTUM BINARY SIGNALS

Professional trading signals sent to your cell phone daily.

Follow our signals right now & earn up to 270% daily.